Life isn't about finding yourself

Life is about creating yourself

maandag 4 april 2016

50 jaar

Gisteren hebben we in het heerlijke Brabantse zonnetje de 50e verjaardag van mijn zwager gevierd.
Voor hem maakte ik deze kaart


Doordat mijn zus en ik in het Noorden wonen zien we mijn jongste zusje niet zo heel erg vaak. Dus dit zijn van die leuke gelegenheden om even weer bij te kletsen.
Aangezien mijn jongste zusje vorig jaar de strijd met overtollige kilo's is aangegaan en nu,  ruim 21 kilo lichter, weer een gezond gewicht heeft was dat ook wel even een foto waard.

5 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een foto waard. 21 kilo, das niet niks. Wat knap van haar.
    Leuke kaart voor je zwager.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap hoor, 21 kilo afvallen. Superleuk om dan nu met z'n drieën in de Brabantse zon op de foto te gaan. En vast ook heel gezellig om met z'n drieën bij elkaar te zijn. Prachtig kaart trouwens voor je zwager. Mooi de stempel van dat jongetje en dan die twee data erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Annemiek,
    mooi de kaart voor je zwager,
    wat een gezellige foto zo met z'n drietjes
    en heel knap 21 kilo afvallen!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje Annemiek en wat ziet Judith er goed uit (jullie ook :)) Petje af hóór!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kart, vooral de datum.....super leuk idee.
    Mijn man wordt ook 50, dus ik ga je idee even onthouden.

    Knap hoor, van je zus, zo zeg, 21 kilo, mag ze wel heel erg trots op zijn, en jullie ook!!
    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.