Life isn't about finding yourself

Life is about creating yourself

vrijdag 22 april 2016

12 tags of 2016

Gisteravond weer eens gezellig met mijn lieve vriendinnetje aan het freubelen geweest. Wij hadden ons aan het begin van dit jaar voorgenomen om alle tags van Tim Holtz 2016 te gaan maken. Vol goede moed waren we begonnen, maar tot onze schrik liepen we inmiddels alweer een maandje achter( De tijd vliegt hé)
Gisteren dus maar aan de slag met de tag van de maand Maart.
En... het is gelukt



Ik had hem zowaar helemaal af. Dit gebeurd niet zo vaak op onze avondjes samen. 
Geen idee waar dat nu aan ligt ;)
Al hoewel het helemaal niet mijn stijl van werken is en ik dit niet zo snel zou maken, vind ik hem aardig gelukt.
Dat is ook weer het leuke van deze uitdaging. Je werkt eens helemaal anders. 
Maar snel weer afspreken om April te maken......

6 opmerkingen:

  1. Daar zijn het uitdagingen voor: iets anders maken dan je normaal doet. En dat is vaak lastig, maar ook wel weer heel erg leuk. Gezellig dat je samen hebt geknutseld. Misschien had je deze keer niet zo veel bij te kletsen en heb je de tag daarom afgekregen ;) Ik vind 'm heel gaaf, mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi. Gezellig hè zo samen knutselen. Ik deed dat woensdag samen met onze dochter en maar kwebbelen, heerlijk.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie leuk zeg!
    Heel mooi met dat geribbelde papier dat je hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Annemieke,
    ik vind het een hele mooie tag,
    prachtig gemaakt!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hij is leuk en ondanks dat het niet helemaal ons ding was is het toch goed om eens uit je comfort zone te stappen en natuurlijk was het weer erg gezellig. April staat alweer te trappelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is weer helemaal goed.
    Leuk, dat ribbelkarton, ik heb dat ook, maar gebruik het bijna nooit.
    Gezellig he, zo samen knutselen?!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.