Life isn't about finding yourself

Life is about creating yourself

woensdag 2 mei 2012

digistempel

Onlangs kon je op de site van  jolanda een gratis digistempel downloaden. Ik vond hem zo ontzettend leuk dat ik deze kans natuurlijk niet voorbij liet gaan. Alleen al het inkleuren van deze stempel is ontzettend leuk. Ik heb hem ingekleurd met aquarelpotloden.
Het achtergrondpapier komt van een blok van de Action en ook de bloemetjes heb ik uit papier van dit blok geknipt. Op de bloemetjes even een knoopje.  Nog even een tekststempeltje om het af te maken en je hebt een vrolijk kaartje.

6 opmerkingen:

  1. Het is zeker een vrolijk kaartje geworden! Leuk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Annemiek, dit is zeker een heel vrolijk geheel...schattig stempeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijk kaartje, en wat een lief stempeltje. Mooie kleurtjes heb je gebruikt. xx Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel lief vrolijk kaartje, de kleurencombi vindt ik ook heel mooi.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey Annmiek, leuk dat je op mn blog was, jij maakt ook erg mooie kaarten! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.